Недеља програмирања у четвртом разреду

Европска недеља програмирања има за циљ промовисање програмирања као новог вида писмености у модерном друштву. Програмирање ослобађа дечју креативност и учи ученике да разумеју и сами стварају нове технологије, а не само да их користе. Европска недеља програмирања обележена је и ове године у нашој школи у периоду од 8. до 19. октобра кроз различите активности у којима су учествовали ученици четвртог разреда.

Роботи фасцинирају децу јер имају много шарених дугмића, крећу се и говоре. Наша прва активност била је цртање замишљеног робота. Након тога ученици су врло креативно обликовали делове робота од различитог материјала и унапредили своје техничко искуство и знање о роботици. Прављење робота подстиче креативност и логичко размишљање, али и могућност да ученици размишљају на другачији начин.

Најзанимљивија активност била је резервисана за крај недеље, а то је самостално програмирање видео игре. Super Mario је игра која је обликовала десетине генерација, научила их како да буду стрпљиви и пажљиви приликом прелажења препрека. Super Mario Editor је једноставан програм за уређивање и програмирање нивоа кроз које главни јунак пролази. Ова веома забавна и корисна апликација код ученика је пробудила машту, стрпљење, али и сналажљивост у новим ситуацијама које су креирали њихови другови.

 

Милош Баковић

<< Nazad 

 

Корисни линкови

logo2

747267